“Wij ondersteunen diverse zorg- en welzijnsorganisaties met het functioneel applicatiebeheer binnen Nedap Ons®. Onze klantgerichtheid begint eigenlijk al bij het eerste contact, waarbij we in beeld brengen wat een organisatie nou écht nodig heeft. Dit kan bijvoorbeeld het oplossen van een probleem in Ons® zijn, waarbij we ook trainingen geven aan de medewerkers van de organisatie. Maar ik denk ook altijd graag mee in de werkprocessen en de mogelijkheid tot optimalisatie van de applicaties binnen Ons®.
Afwisselend werk
Het werken als applicatiebeheerder is erg afwisselend. We ondersteunen daarbij ook verschillende soorten zorg- en welzijnsorganisaties. Zo kom je de ene keer bij een kleinschalige gehandicapten locatie terecht en de andere keer bij een grote thuiszorgorganisatie. Deze afwisseling zorgt ervoor dat ik scherp blijf en uitgedaagd wordt, iets wat ik erg leuk vind.
Meedenken met de klant
Daarnaast vind ik het ontzettend fijn om verschillende mensen te ontmoeten. Ik ben echt een mensenmens en geniet dan ook ontzettend van het feit dat ik naast functioneel applicatiebeheerder, soms ook sparringpartner binnen de organisatie mag zijn. Een klant vertelde mij laatst: “Ik vind jou helemaal geen ICT’er, je denkt namelijk veel meer mee in de processen en wat de klant nodig heeft”. Het is echt leuk dat ik op deze manier een bijdrage kan leveren, zodat de klant weer verder kan. En als een organisatie dan zelfs vraagt of je terug wilt komen voor een nieuwe opdracht, is dat natuurlijk wel heel erg gaaf!”.
Heb je vragen over deze blog?
Heb je vragen over deze blog of ben je benieuwd naar onze mogelijkheden? Neem dan contact met ons op.